Een vrije dag!!

21 september 2017 - Beijing, China

Zo'n laatste dag maakt je een beetje weemoedig, het was een fantastisch avontuur maar het is ook lekker weer naar huis te gaan.

We hebben met Russen, Mongolen, Chinezen, Nieuw-Zeelanders, Duitsers, Indonesiërs, Hollanders, Brazilianen, Zwitsers, Zweden, Polen, Canadezen, Amerikanen, een Oostenrijkse, een Griek, een Italiaan en een Friezin(út Frentsjer) gesproken. We hebben andere culturen geproefd en gezien. We hebben weer een droom voltooid.

Gaan we weer een nieuwe bedenken want je moet je dromen houden.

Vandaag hebben we nog even de metro van Beijing verkend, zijn naar het Olympisch stadion(Het Vogelnest) geweest en hebben gelopen op het Plein van de Hemelse Vrede(Tiananmenplein). We hebben nu ook Smog City ervaren en dus ontdekt hoe wij het de eerste 3 dagen getroffen hebben hier in Beijing.

Iedereen alvast bedankt, tige tank, tusen takk voor de support tijdens onze reis. De oare ferhalen fertelle wy graach in kear ûnder it genot fan in slokje en in flaubyt.

Morgen van Beijing naar de Haule.