Op weg naar Moskou

2 september 2017 - Moskou, Rusland

Rond zeven uur door Michèle op de trein gezet. Het spel is op de wagen. Trouwens, dank voor jullie support/takk for at du følger oss/tige tank foar jim stipe/спасибо(dank u wel) da da.

Na een vlot verlopen vlucht om 4 uur geland op Sheremetyevo AirPort . Dan begint de Russische "way of live". Catrien wil op slinkse wijze weer terug naar binnen en wordt direct in de kraag gevat. Poging van "ja, maar ik......" lukt dus niet. Dan uurtje rijden naar het hotel met een aardige Rus gaat weer gesmeerd. Na half uurtje in de rij staan voor de receptie blijkt dat we niet in de Gamma vleugel maar in de Delta vleugel moeten zijn. Daar aangekomen zien we zo'n 50 Japanners voor de receptie staan........! Blijken als groep behandelt te worden en dus hebben we binnen de kortste keren de kamersleutels te pakken en zitten we om half negen aan een verdiend tappilske. Nu nog even een hapje scoren en dan naar bed.

Morgen gaan we Moskou verkennen met Raisa.